Zamieszczone przez Mach
opony letnie - co myślicie
Zwiń
X
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWdostałem takie fabrycznie, IMO sa bardzo OK jak Twoja cena bedzie dobra to moze wezme do siebie :wink: , bo u mnie przednie raczej szybko się skończą :diabelski_usmiech
na razie nie podjalem jeszcze decyzji kiedy bede 17" wiec zatrzymam je jeszcze sobie na wszelki wypadek :|A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Machk jak tylko bede sprzedawal to wrzuce na forum ale jakby co to bede pamietal ze byles pierwszy jak Ci cena podejdzie :wink:
na razie nie podjalem jeszcze decyzji kiedy bede 17" wiec zatrzymam je jeszcze sobie na wszelki wypadek :|Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MachNiestety GY EAGLE NCT5 sa mocno przecietne :cry:
Mialem takie w rozmiarze 195/65/15 fabrycznie z MegankaII... bleeee szybko zmienilem (na 17"). Jak dla mnie troche nie pewne na mokrym i w zakretach. Byc moze duzy wplyw mial na to zachowanie "kartoflany" (czyt. baloniasty) rozmiar tych gum... ale fakt faktem nie kupilbym ich drugi raz :twisted:
Pozdr,
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BaPitno właśnie. tak to jest z subiektywną oceną użytkowników... ja wolę polegać na teoretycznie obiektywnych testach - w sumie nie wypadają tam źle test NCT 5
zapominasz chyba, że ta sama opona w różnych rozmiarach może się zupełnie inaczaj zachowywać... zresztą nie moje małpy, nie mój cyrk :szeroki_usmiech
Ojciec miał NCT5 i nie był specjalnie zadowolony. Okreslał je jako "takie sobie" i że daleko im do Eagle Ventura które miał w 406 ale że były dużo lepsze od P6000 które też miał w 406 :idea:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWobiektywne testy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: naiwniak :szeroki_usmiech :wink:
Zamieszczone przez MisiekWAWzapominasz chyba, że ta sama opona w różnych rozmiarach może się zupełnie inaczaj zachowywać...
Zamieszczone przez MisiekWAWOjciec miał NCT5 i nie był specjalnie zadowolony. Okreslał je jako "takie sobie" i że daleko im do Eagle Ventura które miał w 406 ale że były dużo lepsze od P6000 które też miał w 406 :idea:
Pozdr,
BPbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
AWARIA!
-
AWARIA!
Komentarz
-
Zamieszczone przez zebmi sie wydaje ze juz na 205/55/16 jest strasznie twardo :|
takze podziwiam Cie EŁ!Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
wczoraj załozyłem cały zestawik na autko i pierwsze wrażenia:
troche cięzej chodzi kierownica w czasie jazdy...ale mi sie to podoba....wrazenie lepszej sterowności,
autko wkońcu zaczeło jechac tam gdzie ja chce a nie tam gdzie go opony tudzież podmuch wiatru zaprowadza... :szeroki_usmiech
przestało zbaczac z nadanego kierunku jazdy...przedtem lubiło sobie uciec...to w lewo...to w prawo...to znów w lewo... :?
i o dziwo na naszych przecietnych dziurach typu studzienki, torowiska, itepe stało sie bardziej komfortowe..przedtem było bardziej nerwowe, przeskakiwało itp...teraz o wiele lepiej wybiera mniejsze nierównosci...wieksze nie wiem bo staram sie omijac :szeroki_usmiech
bardziej słychac szum opon....ale to pryszcz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁwczoraj załozyłem cały zestawik na autko i pierwsze wrażenia:
troche cięzej chodzi kierownica w czasie jazdy...ale mi sie to podoba....wrazenie lepszej sterowności,
autko wkońcu zaczeło jechac tam gdzie ja chce a nie tam gdzie go opony tudzież podmuch wiatru zaprowadza... :szeroki_usmiech
przestało zbaczac z nadanego kierunku jazdy...przedtem lubiło sobie uciec...to w lewo...to w prawo...to znów w lewo... :?
i o dziwo na naszych przecietnych dziurach typu studzienki, torowiska, itepe stało sie bardziej komfortowe..przedtem było bardziej nerwowe, przeskakiwało itp...teraz o wiele lepiej wybiera mniejsze nierównosci...wieksze nie wiem bo staram sie omijac :szeroki_usmiech
bardziej słychac szum opon....ale to pryszczTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁ:szeroki_usmiech ...albo przynajmniej polewaczke co? :szeroki_usmiech ...
Zamieszczone przez EŁnarazie musze je dotrzec troszke bo wczoraj to jak na łyzwach :diabelski_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Nokian'y są dobre k
Bodaj NRHi
Generalnie dobre opony kosztują.
Ps.
225/45/17 wcale nie jest jakiś straszny :diabelski_usmiechwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁjest jeszcze jeden plus 17...na swiatłach co drugi kce sie ciąć.... :lol: :lol: :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
niesety na naszych koleinach 215 czy 225 w samochodach osobowych szybko traca krawędzie tak zwane złączenie barku z czołem opony , co do opon conti sportcontact2 , naprawde wyczynowa z a " przystepna cene" :lol: . nokiany szybko sie wybijają , trzeba uwazac na zawieszenieO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
Komentarz